Gyakori kérdések
- Kitől kérhetek személyes segítséget?
A Nemzeti Művelődési Intézet vármegyei igazgatósága (www.nmi.hu/kapcsolat) megadja Önnek a Térségi Kulturális Iroda munkatársainak elérhetőségét, akik az igénylési folyamat első lépéseit helyi műhelymunka során is ismertetik a bevont településekkel.
Kérjük, keresse térségi munkatársainkat!
- Nem látszik a településem
A honlapra belépve, a Profilom-ban bal oldalt nem látszik a településem neve.
Ebben az esetben kérjük, várjon egy napot, amennyiben újabb belépést követően sem jelenik meg az Ön települése, jelezze azt térségi munkatársunk számára a honlapon használt e-mail cím, név, település összekapcsolását kérve.
Szolgáltatások igénylése
- Mikor igényelhető új szolgáltatás?
A Szolgáltatások menüpontban a "Publikus" szűrést használva érhetők el az igényelhető szolgáltatások. Amennyiben itt nem található szolgáltatás, akkor türelmüket kérjük az új aktuálisan igényelhető szolgáltatások megjelenéséig. Amennyiben láthatóak szolgáltatások, akkor ugyanebben a menüpontban végezhető el az igénylés.
- Díjmentesen igényelhetőek a szolgáltatások?
A szolgáltatásokért -általánosságban- az azokat fogadó településeknek nem kell fizetniük. Kérjük, minden esetben pontosan olvassa végig a szolgáltatás leírásokat a vonatkozó feltételek megismerése érdekében. Az igénylés benyújtásával vállalja az ismertetett feltételek teljesítését.
A szolgáltatások megvalósítása kapcsán felmerülő szerzői jogdíj bejelentést és díjfizetési kötelezettséget alap esetben a szolgáltatók vállalják, kivéve ha a szolgáltatás igénybevétele a célközönség számára díjköteles, azaz a befogadó helyszín belépődíjat szed. Ebben az esetben a jogdíj ügyintézés a befogadó felet terheli.
- A műszaki, technikai feltételeknek csak részben felelünk meg, akkor is igényelhetjük?
A szolgáltatás igényei leírásában ismertetett feltételeket az igénylő településnek maradéktalanul teljesítenie szükséges.
Kérjük, térségükben keressék meg azt a bevont települést, ahol a szolgáltatás meg tud valósulni.
- Jegy típusú szolgáltatás esetében hogy történik a helyszínre utazás?
A jegy típusú szolgáltatások esetében, az igénylő saját költségén vállalja a helyszínre utazást. Ez a típusú szolgáltatás csak előadás jegyeket tartalmaz, melyek az egyes szolgáltatások esetében eltérő darabszámúak lehetnek. Kérjük, minden alkalommal figyelmesen olvassa el a szolgáltatáshoz kapcsolódó leírást, mely tartalmazza a pontos információkat.
- Jegy típusú szolgáltatások esetében hol és mikor vehetem át az előadásra szóló jegyeket?
Minden esetben kérjük, figyelmesen olvassa el a felületen található szolgáltatás leírást, mert eseteként eltérő számú jegyigénylésre van lehetőség. Fizikai jegyek átadására nem kerül sor, az adott igénylésre vonatkozó leírás tartalmazza milyen formában szükséges az adott helyszínen jelezni, hogy a Petőfi Kulturális Program keretében veszik igénybe a szolgáltatást.
- Hogyan biztosítsam a minimális résztvevői létszámot?
Már az igénylésnél kérjük, mérjék fel, hogy az igénylő településről biztosítható-e a minimális résztvevői létszám. Térségi koordinátoraink segítségével alakítsák ki térségi együttműködéseiket, hogy minél több környező településről eljuthassanak a szolgáltatást igénybe vevők a megvalósítás helyszínére.
- Hol adhatom meg, mikorra tervezem az igényelt szolgáltatást?
Nem kötelező, azonban ha már az igényléskor meg tud adni pár, Önöknek alkalmas dátumot és kezdési időpontot, úgy az igénylés műszaki feltételeknek megfelelés mezőjébe írja be azokat.
Azoknál a szolgáltatásoknál, ahol a szolgáltató javasol időpontot, ott azokból lehet majd választani, jóváhagyott igénylést követően.
- Mit írjak az igénylés műszaki feltételeknek megfelelés bemutatása részbe?
Csak akkor adja le igénylését, ha mindenben megfelel a leírtaknak. Kérjük, a szolgáltatás minimális technikai igényeit megismerve mutassa be saját szavaival a megvalósítás helyszínét, annak műszaki-technikai ellátottságát. Lehetőség van a felületen több megvalósítási helyszínt is rögzíteni. A szolgáltató ez alapján a leírás alapján fogja eldönteni, hogy meg tudja-e Önöknél valósítani a szolgáltatást. Saját profilja adatlapján kérjük, töltse fel a megvalósítási helyszín/ek adatait, valamint a helyszínhez/helyszínekhez kapcsolódó infrastrukturális adatlapot is!
Megvalósítás
- Mi a teendőm, ha értesítést kaptam az igénylés elfogadásáról?
Az igénylés elfogadásáról e-mail üzenetet kap.
Amennyiben a szolgáltató javasol időpontot, megjelenik egy feladat: válassza ki a megfelelő időpontot. Ha az igénylő település javasolhat megvalósítási időpontot, a honlapra bejelentkezve megjelenik a feladat: Rögzítsen dátumot a szolgáltatáshoz. Ekkor 3 dátum-időpont javaslatot adhat le.
Teljesítésigazolás
- Mikor tölthető fel a szolgáltatások teljesítésigazolása?
Amikor a szolgáltatás időpontja lezárult, másnap megnyílik a teljesítésigazolás lehetősége. Több alkalmas szolgáltatás (pl. klubfoglalkozás) esetén minden egyes alkalom lezárultát követően megnyílik a teljesítésigazolás lehetősége.