Gyakori kérdések

  • Gyakori kérdések

Személyes segítség kérése

  • Kitől kérhetek személyes segítséget?

    A Nemzeti Művelődési Intézet vármegyei igazgatósága (www.nmi.hu/kapcsolat) megadja Önnek a Térségi Kulturális Iroda munkatársának elérhetőségét, akik az igénylési folyamat első lépéseit helyi műhelymunka során is ismertetik a bevont településekkel.

    Kérjük, keresse térségi munkatársunkat!

  • Nem látszik a településem

    A honlapra belépve, a Profilom-ban bal oldalt nem látszik a településem neve.

    Ebben az esetben kérjük várjon egy napot, amennyiben újabb belépést követően sem jelenik meg az Ön települése, jelezze azt térségi munkatársunk számára a honlapon használt e-mail cím, név, település összekapcsolását kérve.

Szolgáltatások igénylése

  • Mikor igényelhető új szolgáltatás?

    A Szolgáltatások menüpontban érhetőek el az igényelhető szolgáltatások. Amennyiben itt nem található szolgáltatás, akkor türelmüket kérjük az új szolgáltatások megjelenéséig. Amennyiben láthatóak szolgáltatások, akkor ugyanebben a menüpontban végezhető el az igénylés.

  • Díjmentesen igényelhetőek a szolgáltatások?

    A szolgáltatásokért -általánosságban- az azokat fogadó településeknek nem kell fizetniük. Kérjük, minden esetben pontosan olvassa végig a szolgáltatás leírásokat a vonatkozó feltételek megismerése érdekében. Igénylés benyújtásával vállalja az imsertetett feltételek teljesítését.

    A szolgáltatások megvalósítása kapcsán felmerülő szerzői jogdíj bejelentést és díjfizetést aalpaesetben a szolgáltatók vállalják, kivéve ha a szolgáltatás igénybevétele a célközönség számára díjköteles, a helyszín belépődíjat szed. Ebben az esetben a jogdíj ügyintézés a fogadó felet terheli.

  • A műszaki, technikai feltételeknek csak részben felelünk meg, akkor is igényelhetjük?

    A szolgáltatás igényei leírásában ismertetett feltételeket az igénylő településnek maradéktalanul teljesítenie szükséges.

    Kérjük, térségükben keressék meg azt a bevont települést, ahol a szolgálatás meg tud valósulni.

  • Hogyan biztosítsam a minimális résztvevői létszámot?

    Már az igénylésnél kérjük mérjék fel, hogy az igénylő teleplésről biztosítható-e a minimális létszám. Térségi koordinátoraink segítségével alakítsák ki térségi együttműködésüket, hogy minél több környező településről eljuthassanak a szolgáltatás igénybevevői.

  • Hol adhatom meg, mikorra tervezem az igényelt szolgáltatást?

    Nem kötelező, azonban ha már az igényléskor meg tud adni pár, Önöknek alkalmas dátumot és kezdési időpontot, úgy az igénylés műszaki feltételeknek megfelelés mezőjébe írja be azokat.

    Azoknál a szolgáltatásoknál, ahol a szolgáltató javasol időpontot, ott azokból lehet majd választani, jóváhagyott igénylést követően.

  • Mit írjak az igénylés műszaki feltételeknek megfelelés bemutatása részébe?

    Csak akkor adja le igénylését, ha mindenben megfelel a leírtaknak. Kérjük, a szolgáltatás minimális technikai igényeit megismerve mutassa be saját szavaival helyszínét, annak műszaki-technikai ellátottságát. A szolgáltató megkapja amit ebbe a részbe ír, azalapján fogja eldönteni, hogy meg tudja-e Önöknél valósítani a szolgáltatást. Saját profilja adatlapján kérjük, töltse fel a megvalósítási helyszín adatait is!

Megvalósítás

  • Mi a teendőm, ha értesítést kaptam az igénylés elfogadásáról?

    Az igénylés elfogadásáról e-mail üzenetet kap.

    Amennyiben a szolgáltató javasol időpontot, megjelenik egy feladat: válassza ki a megfelelő időpontot. Ha az igénylő javasolhat, a honlapra bejelentkezve megjelenik a feladat: Rögzítsen dátumot a szolgáltatáshoz. Ekkor 3 dátum-időpont javaslatot adhat le.


Teljesítésigazolás