Használati segédlet

  • Használati segédlet

Használati segédlet

  • Települési kapcsolattartók részére

    Belépés

    Település kapcsolattartójaként egy alábbi adattartalmú e-mailt kapunk, amelyben a jelszó megadásához felkeresendő címre kattintva tudunk belépni a felületre. Itt adhatjuk meg a jelszavunkat, és ezt követően már minden alkalommal csak a www.terkult.hu oldalra kell lépnünk, ahol az e-mail címünk és jelszavunk megadásával beléphetünk. Amennyiben a jelszavunkat elfeledjük, akkor a www.terkult.hu oldalon az e-mail címünk megadásával az új jelszó igénylése lehetőségre kattintva e-mailben kapunk új meghívólevelet, amelyben szereplő cím elnavigál az új jelszó megadására.

    Tisztelt ........................................!

    Üdvözöljük a Petőfi Kulturális Programban!

    Az alábbi linken és felhasználónévvel tud belépni, majd kérjük, hogy a jelszavát módosítsa. Ezt követően a felhasználónevével és az Ön által megadott jelszóval tud bármikor a Programba belépni.

    A jelszó megadásához a következő címet kell felkeresni:

    https://www.terkult.hu/uj-jelszo/.....................................

    A jelszó létrehozását követően a honlap adminisztrációs felületét a következő címen éri el:

    https://terkult.hu

    Amennyiben a jelszavát elfelejti, akkor a felhasználónevének megadásával ezen a felületen tud új jelszót kérni:

    https://terkult.hu/elfelejtett-jelszo/

    Üdvözlettel:

    Petőfi Kulturális Program

    Profil

    Település kapcsolattartójaként bejelentkezve profilunkba a bal oldali oszlopban láthatjuk a Személyes adatok menüpontot, alatta a hozzánk rendelt település nevét, az általunk leadott igényléseket, és a kijelentkezés gombot.

    A jobb oldali oszlopban látható a ránk váró aktuális feladat (pl. hogy böngésszünk a szolgáltatások között, időzítsük a szolgáltatásunkat, nyújtsunk be teljesítési igazolást stb.). Ugyanitt jelenik meg az elindított igénylésünkkel kapcsolatos aktuális státusz is (pl. Sikeres igénylés, tehát az igénylésünket jóváhagyták).

    Személyes adatok

    Adatait itt tudja módosítani, régi jelszavát újra cserélheti.

    Településem

    A Településem menüpont alatt látható a hozzánk rendelt település. A település nevére kattintva látható a Befogadóhely neve, címe a Kapcsolattartó adatai és a Befogadóhely infrastruktúra adatai. A Befogadóhely infrastruktúra adatait a Település kapcsolattartója szabadon tudja szerkeszteni, adatváltozás esetében az adatok bármikor módosíthatóak.

    A "Mentés vázlatként" gombra kattintva a rögzített adatok mentésre kerülnek, a szerkesztéshez bármikor visszatérhet a Kapcsolattartó. Az "Elküldés" gombra kattintva az adatok beküldésre kerülnek és láthatóak lesznek a Szolgáltató és a Nemzeti Művelődési Intézet munkatársai számára is. A beküldést követően is bármikor módosíthatja az adatokat a Település, de az "Elküldés" gombra kattintással válik csak láthatóvá az adatmódosítás a Szolgáltató számára.





    Igénylés felülete

    A Böngésszen a szolgáltatások közül! menüpontra kattintva tudja elolvasni a szolgáltatások részleteit, és amennyiben megvalósíthatónak látja a településén (mind a műszaki, személyi feltételeket tekintve, mind az elérendő célcsoport létszámát és a megvalósítás időszakát figyelembe véve), akkor az Igénylem a szolgáltatást gombra kattintva érheti el az igénylést, ahol pár kérdésre adott válaszok után véglegesíthető az igénylés. Az igénylésnél kitöltendő kérdések:

    Hasonló programelem volt-e a településen az elmúlt 1 évben?

    Igen/Nem

    Ha igen kérjük, röviden ismertesse!

    Van-e meglévő célcsoport, amely igénybevevője lesz a szolgáltatásnak?

    Igen/Nem

    Milyen új célcsoportot kíván bevonni a szolgáltatással? (amennyiben releváns)

    Kérjük ismertesse a szolgáltatásigénylés célját: mit szeretne elérni a programkínálattal a településén?

    A résztvevők toborzásában az alábbi környező településekkel működik együtt (amennyiben releváns):

    A technikai feltételeknek megfelelés ismertetése: Kérjük írja le a helyszín műszaki sajátosságait (lásd a programelem elvárásait)!

    Tervez-e részvételi díjat, hozzájárulást kérni a rendezvény résztvevőitől? (igen/nem)

    Amennyiben igen, akkor a tervezett összeg mértéke? ..... Ft/fő

    Az igényelt szolgáltatás tervezett megvalósítási helyszínének neve, címe (irányító szám település utca házszám)

    Az igényelt szolgáltatás tervezett megvalósítási helyszínének kapcsolattartója: név, telefon, e-mail cím

    Amennyiben igénylésünket elfogadták, a felület egyértelműen navigálni fog minket az aktuális teendők között. A sikeres igénylést jelző mezőben lévő "Tovább" gombra kattintva eljutunk az igénylés adminisztrációs felületére, ahol négy pontban teljesíthetjük az elvárásokat.

    Elbírálás

    Az első, ELBÍRÁLÁS pontban láthatjuk leadott igénylésünk státuszát.



    Időzítés, időzítés egyeztetése

    A harmadik, IDŐZÍTÉS pontban adhatjuk meg a megvalósítás dátumát / dátumait.

    Az időzítés jelenti a Település és a Szolgáltató közötti egyeztetést a Szolgáltatás időpontjáról/időpontjairól, amely a TÉRKULT felületen kétféle módon lehetséges:

    1. Település időzít: Település adja meg a számára megfelelő időpontjavaslatokat, amelyek közül a Szolgáltató kiválasztja a számára megfelelő időpontot vagy minden időpontot elutasít és javaslatot tesz egyéb számára megfelelő időpontra.

    2. Szolgáltató időzít: Szolgáltató adja meg a számára megfelelő időpontjavaslatokat, amelyek közül a Település kiválasztja a számára megfelelő időpontot vagy minden időpontot elutasít és javaslatot tesz egyéb számára megfelelő időpontra.

    A Nemzeti Művelődési Intézet előzetesen egyeztet a Szolgáltatóval, hogy melyik időzítési mód kerül beállításra a szolgáltatásai esetében, amely leginkább szolgálja az időzítési folyamat gördülékenységét.

    1. Település időzít

    A Településeknek van lehetőségük az igényelt szolgáltatás időzítésére, azaz a tervezett megvalósítási dátum / dátumok rögzítésére. A Szolgáltatók az időzítéshez előzetesen instrukciókat adhatnak meg (pl. hétfőtől péntekig valósulhat meg a szolgáltatás vagy csak 2024. 03.01. után tervezhető az első időpont stb.), amelyet a Települések a Szolgáltatási adatlapon láthatnak.

    A TÉRKULT felületen lehetősége van megadni a tervezett szolgáltatás alkalmának/alkalmainak időpontjavaslatait. Több alkalomból álló Szolgáltatás esetén – lehetőleg – adja meg minden alkalomnak a dátumjavaslatát, de ezeket később is pótolhatja.

    Minden alkalomra 3-3 Önnek megfelelő időpontjavaslatot tud megadni. Ne feledje, hogy nem csak dátumot, hanem kezdési időpontot is szükséges megadni az időzítés során.

    Az időzítés során lehetősége van az időponthoz kapcsolódó Megjegyzés rovatba kiegészítő információkat írni (pl. A Diótörő című darabot kérnénk lehetőség szerint VAGY ezen a napon települési rendezvényünk van, ehhez szeretnénk kapcsolni a Szolgáltatást). A Szolgáltatás időpontjaink kijelölésében figyelembe kell venni a szolgáltatási adatlap Megjegyzés rovatában olvasható, időzítéssel kapcsolatos instrukciókat (pl. hétvége, legkésőbbi kezdési időpont stb.).

    Az időpontok kijelölése kapcsán -szükség szerint- egyeztessen térségi munkatársunkkal.

    Kérjük az időpont javaslatoknál vegye figyelembe a meghirdetés, közönségszervezés időszükségletét, továbbá a Szolgáltató felkészülési időszükségletét is. Javasoljuk, legalább 1 hónapot hagyjon a dátum javaslat benyújtás és az első javasolt dátum között.

    Az Önöknek megfelelő dátumjavaslatok továbbításra kerülnek a Szolgáltató felé. A Szolgáltató ellenőrzi a megadott időpontjavaslatokat. A Szolgáltató elutasíthatja vagy elfogadhatja a megadott időpontjavaslatok egyikét, amelyről Ön visszajelzést kap az Időzítés funkcióban. Elutasított időpont esetében indokolást is ad a Szolgáltató, az időpont egyeztetés újraindul.

    Ha a szolgáltatás több alkalomból áll, és nem adott meg minden dátumot, a későbbiekben még pótolhatja azt, továbbá a jövőbeni dátumokat tudja szükség esetén módosítani.

    Figyelem: időben történjen meg az időzítés, mert az adott napra, vagy azt megelőző napra nem tudunk időzíteni dátumot, csak másnaptól kezdődő bármely napra. (Pl. október 10-én belépünk a felületre, akkor október 11-ei dátum a legkorábbi, amit rögzíteni tudunk.)


    Az ELKÜLDÖM gombra kattintva a Szolgáltató megkapja az időpont javaslatokat, és az alábbi automatikus üzenetet kapja a Település kapcsolattartója.



    A Szolgáltató a saját online felületén látja a beérkezett időpontjavaslatokat, aki elfogadhatja vagy elutasíthatja a szolgáltatás tervezett időpontját vagy időpontjait.

    Szolgáltatói visszajelzés az időzítés tervezésére

    A Szolgáltató dönteni tud arról, hogy számára a Település által rögzített időpont/időpontok közül melyik a megfelelő: kiválasztja az egyik időpontot és a Megjegyzés rovatba írhat kiegészítő információt (Pl. A Diótörőt nem tudjuk biztosítani, helyette a Grincs darabja érkezik.) VAGY a Szolgáltató nem megfelelőség esetében elutasíthatja a település által megadott időpontokat, ha egyik sem megfelelő és Elutasítás indoka rovatba beírhat instrukciót a település számára a további időpontkijelölésekhez (Pl. ilyet: Csak hétfőtől csütörtökig tudunk szolgáltatást vállalni.). A Település látja a Szolgáltató visszajelzéseit a TÉRKULT felületen és e-mail üzenetet is kap az időzítés elfogadása/elutasítása esetében. A Település ez alapján tud új időpontot/időpontokat kijelöli, ha szükséges, és a folyamat kezdődik az elejétől.


    A fenti példában a Szolgáltató elfogadta az 1. alkalom időpontját (2024.01.17. 15.00), de a 2. alkalom időpontját elutasította és kéri a dátum újbóli rögzítését az instrukcióknak megfelelően (2024.02.07. 15.00).

    Amennyiben nem történt meg minden szolgáltatási alkalom rögzítése, akkor a Települési kapcsolattartónak a későbbiekben még lehetősége van rá.


    2. Szolgáltató időzít

    A Szolgáltatónak van lehetősége az igényelt szolgáltatás időzítésére, azaz a tervezett megvalósítási dátum / dátumok rögzítésére.


    A TÉRKULT felületen lehetősége van megadni a tervezett szolgáltatás alkalmának/alkalmainak időpontjavaslatait, az "Időpontjavaslat szükséges" gombra kattintva. Több alkalomból álló Szolgáltatás esetén a Szolgáltató – lehetőleg – adja meg minden alkalomnak a dátumjavaslatát, de ezeket később is pótolhatja.

    Minden alkalomra 3-3 a Szolgáltatónak megfelelő időpontjavaslat adható meg. Az időzítés során nem csak dátumot, hanem kezdési időpontot is szükséges megadnia a Szolgáltatónak. Az időzítés során a Szolgáltatónak lehetősége van az időponthoz kapcsolódó Megjegyzés rovatba kiegészítő információkat írni.



    A "Javaslatok rögzítése" gombra kattintva a Szolgáltató számára megfelelő dátumjavaslatok továbbításra kerülnek a Település felé.

    A Település ellenőrzi a megadott időpontjavaslatokat. A Település elutasíthatja vagy elfogadhatja a megadott időpontjavaslatok egyikét, amelyről a Szolgáltató visszajelzést kap az Időzítés funkcióban. Elutasított időpont esetében indokolást is ad a Település.

    Ha a szolgáltatás több alkalomból áll, és a Szolgáltató nem adott meg minden dátumot, a későbbiekben még pótolhatja azt a Szolgáltató.

    Figyelem: az időzítésének időben meg kell történnie mind a két fél részéről, mert az adott napra, vagy azt megelőző napra nem tud a Szolgáltató időzíteni dátumot, csak másnaptól kezdődő bármely napra. (Pl. október 10-én belép a Szolgáltató a felületre, akkor október 11-ei dátum a legkorábbi, amit rögzíteni tud.)

    A Település a saját online felületén látja a beérkezett időpontjavaslatokat, aki elfogadhatja vagy elutasíthatja a szolgáltatás tervezett időpontját vagy időpontjait.


    Települési visszajelzés az időzítés tervezésére

    Amikor egy Szolgáltató időpontjavaslatot adott meg, a Település e-mailben értesítést kap, és a TÉRKULT felületen megjelenik a listában a feladat: SZOLGÁLTATÓI IDŐPONTJAVASLAT ÉRKEZETT! E


    A "Tovább" gombra kattintva a Település dönteni tud arról, hogy számára a Szolgáltató által rögzített időpont/időpontok közül melyik a megfelelő, lehetőségek:

    - kiválasztja az egyik időpontot és a Megjegyzés rovatba írhat kiegészítő információt

    VAGY

    - a Település nem megfelelőség esetében elutasíthatja a Szolgáltató által megadott időpontokat, ha egyik sem megfelelő és Elutasítás indoka rovatba beírhat instrukciót a Szolgáltató számára a további időpontkijelölésekhez.

    A Település elfogadja vagy elutasítja az időpontjavaslatot az opciók előtt található jelölőpontba kattintva, majd az ELBÍRÁLÁS MENTÉSE gombra kattintva.


    A Szolgáltató látja a Település visszajelzéseit a TÉRKULT felületen és e-mail üzente is kap az időzítés elfogadása/elutasítása esetében. A Szolgáltató ez alapján tud új időpontot/időpontokat kijelölni, ha szükséges és a folyamat kezdődik az elejéről.


    A fenti példában a Település elfogadta az 1. alkalom időpontját (2024.04.22. 17.00). Amennyiben nem történt meg minden szolgáltatási alkalom rögzítése, akkor a Szolgáltatói kapcsolattartónak a későbbiekben még lehetősége van rá.


    Teljesítésigazolás

    A negyedik, TELJESÍTÉSIGAZOLÁS pontban tölthetjük fel fotóinkat, és tölthetjük ki a szolgáltatásra vonatkozó kérdőívet. A teljesítés igazolás a jóváhagyott megvalósítási időpontot követő napon, éjfél után pár perccel válik kitölthetővé.

    Beküldést követően kerül sor a teljesítésigazolásunk ellenőrzésére. Amennyiben hiánypótlás szükséges, akkor láthatjuk a hiánypótlás feladatánál az indokot (pl. 4 azonos fotót töltött fel, kérjük, hogy 3 fotót cseréljen), és újra kitölthetővé válik a teljesítésigazolási felület, amin kijavítjuk a hibát és ismét beküldjük a teljesítésigazolást.






    Lezárás

    Az ötödik, LEZÁRÁS pontban értesítést talál, amennyiben az igénylésénél mindent rendben találtak és lezárásra került. Ekkortól az adott igénylés átkerül a kezdőoldalon az ARCHÍV IGÉNYLÉSEIM menüpontba, így a Program egész időszaka alatt látható számunkra, hogy mely szolgáltatásokat vettük már igénybe, és melyek az aktív, még teljesülés alatt álló igényléseink.



    Bevétel elszámolása / Költségelszámolási funkció

    A költségelszámolási funkció adott időszakban a Petőfi Kulturális Program keretében igényelt szolgáltatások jegyértékesítéséből származó települési bevétel felhasználásának követését szolgálja.

    A Petőfi Kulturális Program keretében együttműködő települések a Magyar Kormány által finanszírozott kulturális szolgáltatásokat igényelhetnek, amelyet Kultúrstratégiai intézmények (továbbiakban: Szolgáltató) biztosítanak, ezzel is támogatva a kulturális esélyteremtést.

    A települések által sikeresen igényelt kulturális szolgáltatásokhoz kapcsolódóan a települések jegybevételt generálhatnak azáltal, hogy részvételi díjhoz kötik az igénybevételt. A Szolgáltató által meghatározásra került javasolt részvételi díj, amelytől a települések eltérhetnek.

    Abban az esetben, ha a Petőfi Kulturális Program keretében megvalósult kulturális szolgáltatások kapcsán részvételi díjat fizettek a résztvevők, ezáltal bevétele keletkezett a településnek, akkor be kell mutatni ennek a bevételnek a hasznosulását.

    Közvetlen kiadások: a tárgyidőszakban a Petőfi Kulturális Program keretében megvalósult kulturális szolgáltatásokkal kapcsolatosan (pl. bérelnie kellett a településnek technikát a kulturális programhoz) – Ez a költség csökkenti a bevételt, az így keletkező összeg lesz a Bevétel egyenleg.

    A részvételi díjból származó bevétel egyenleg összegét az alábbi kiadásokra fordíthatja a település:

    • Kulturális munkakörben foglalkoztatottak többletdíjazása (min. 20%) (pl. megbízási díj, cafetéria stb.)
    • Új közösségek létrehozására vagy meglévők támogatására fordított összeg (min. 50%) (pl. helyi ifjúsági egyesület valamely programjának támogatása)
    • Egyéb dologi kiadások (max. 30%) (pl. rezsiköltség, nyomdai költség stb.)

    Költségelszámolás készítése és benyújtása

    A költségelszámolás mindig adott időszakhoz kötődik. Jelenlegi költségelszámolási időszak: 2023. 10. 01. – 2024. 04. 30.

    A költségelszámolás beadásáról a települések tájékoztatást kapnak a TÉRKULT felület nyitó oldalán Feladatként, valamint e-mailben is kapnak automatikus értesítést.


    A rendszer azon szolgáltatásokhoz kapcsolódó bevételeket összesíti, amely szolgáltatások az adott költségelszámolási időszakban valósultak meg, és elfogadott teljesítési igazolással rendelkeznek. A Tovább gombra kattintva tölthető ki a költségelszámolási űrlap, valamint látható a bevétel.

    A részvételi díjból származó bevétel összegét az alábbi kiadásokra fordíthatja a település:

    A kiadási összegeket a Költség rovatba szükséges beírni. A Költség rovat alapján a program ellenőrzi a beírt adatokat és hibaüzenetet küld, ha alacsonyabb/magasabb a ráfordítás az előírtnál, vagy ha számszakilag nem megfelelő valamely adat.

    A Költség indoklása rovatba kérjük rövid szöveges indoklás megfogalmazását. Pl. milyen közvetlen kiadásokra fordította a bevételt vagy mely közössége és hogyan hasznosította az adott összeget.

    Az adatlap végén az Önrész rovatban feltüntetheti, amennyiben önerőből is biztosított összeget a szolgáltatás megvalósításához.

    Figyelem: egy költségelszámolási időszakban keletkezett bevétellel nem szükséges 100%-ban elszámolni a költségelszámolási időszak végéig, tehát maradvány keletkezhet. A Térkult felületen a maradvány összege hozzáíródik a következő időszak bevételeihez. A bevétellel történő teljeskörű elszámolást éves szinten (tárgyévben a keletkezett bevételek elköltendőek) vagy a Nemzeti Művelődési Intézet és a Település között kötött együttműködési megállapodás megszűnésekor szükséges megtenni.

    A Beküldés gombra kattintva benyújtása kerül a tájékoztató jellegű bevétel felhasználás.


    Sikeres igényléseket, hasznos, kellemes, élménydús kulturális szolgáltatásokat kívánunk!

    a Nemzeti Művelődési Intézet munkatársai

  • Szolgáltatói kapcsolattartók részére

    Belépés

    Szolgáltatás kapcsolattartójaként egy alábbi adattartalmú e-mailt kapunk, amelyben a jelszó megadásához felkeresendő címre kattintva tudunk belépni a felületre. Itt adhatjuk meg a jelszavunkat, és ezt követően már minden alkalommal csak a www.terkult.hu oldalra kell lépnünk, ahol az e-mail címünk és jelszavunk megadásával beléphetünk. Amennyiben a jelszavunkat elfeledjük, akkor a www.terkult.hu oldalon az e-mail címünk megadásával az új jelszó igénylése lehetőségre kattintva e-mailben kapunk új meghívólevelet, amelyben szereplő cím elnavigál az új jelszó megadására.

    Tisztelt ........................................!

    Üdvözöljük a Petőfi Kulturális Programban!

    Az alábbi linken és felhasználónévvel tud belépni, majd kérjük, hogy a jelszavát módosítsa. Ezt követően a felhasználónevével és az Ön által megadott jelszóval tud bármikor a Programba belépni.

    A jelszó megadásához a következő címet kell felkeresni:

    https://www.terkult.hu/uj-jelszo/.....................................

    A jelszó létrehozását követően a honlap adminisztrációs felületét a következő címen éri el:

    https://terkult.hu

    Amennyiben a jelszavát elfelejti, akkor a felhasználónevének megadásával ezen a felületen tud új jelszót kérni:

    https://terkult.hu/elfelejtett-jelszo/

    Üdvözlettel:

    Petőfi Kulturális Program

    Profil

    Szolgáltatás kapcsolattartójaként bejelentkezve profilunkba a bal oldali oszlopban láthatjuk a Személyes adatok menüpontot, alatta a szolgáltatásunkat aktívan igénylő települések nevét, szolgáltatásaink megnevezését, exportálási lehetőséget és a kijelentkezés gombot.

    Személyes adatok

    Adatait itt tudja módosítani, régi jelszavát újra cserélheti.

    Aktív igényléseim

    A kívánt aktív igénylésre kattintva láthatjuk a szolgáltatásunk részletes leírását, a jobb oldali boxban pedig az igénylő település adatait és kijelölt kapcsolattartóját.

    Szolgáltatásaim

    Itt láthatja szolgáltatásai részletes leírását, gyakorisággal, javasolt célcsoporttal, szükséges térrel, szükséges minimum technikai feltételekkel, javasolt költségtérítéssel és az esetlegesen elérhető képi vagy videós anyaggal.

    A leírás mellett jobbra egy összefoglaló boxban olvasható a szolgáltatás neve, a szolgáltató neve, a szolgáltatás időszaka, az alkalmak száma, minimális résztvevők száma, az elsődleges célcsoport és a további célcsoportok.


    Szűrés

    A beérkezett települési igénylések között különböző szempontok mentén lehetséges szűrni. Szűrők: Vármegye, Térség, Település, Szolgáltatás. A szűrők beállítása után, majd a "Szűrés" gombra kattintva a kért feltételeknek megfelelő eredményeket listázza a program.





    Exportálás

    Az események letöltése gombra kattintva az összes igénylés adata egy Excel táblában tölthető le.


    Időzítés, időzítés egyeztetése

    Az időzítés jelenti a Település és a Szolgáltató közötti egyeztetést a Szolgáltatás időpontjáról/időpontjairól, amely a TÉRKULT felületen kétféle módon lehetséges:

    1. Település időzít: Település adja meg a számára megfelelő időpontjavaslatokat, amelyek közül a Szolgáltató kiválasztja a számára megfelelő időpontot vagy minden időpontot elutasít és javaslatot tesz egyéb számára megfelelő időpontra.

    2. Szolgáltató időzít: Szolgáltató adja meg a számára megfelelő időpontjavaslatokat, amelyek közül a Település kiválasztja a számára megfelelő időpontot vagy minden időpontot elutasít és javaslatot tesz egyéb számára megfelelő időpontra.

    A Nemzeti Művelődési Intézet előzetesen egyeztet a Szolgáltatóval, hogy melyik időzítési mód kerül beállításra a szolgáltatásai esetében, amely leginkább szolgálja az időzítési folyamat gördülékenységét.

    1. Település időzít

    A Településeknek van lehetőségük az igényelt szolgáltatás időzítésére, azaz a tervezett megvalósítási dátum / dátumok rögzítésére. A Szolgáltatók az időzítéshez előzetesen instrukciókat adhatnak meg (pl. hétfőtől péntekig valósulhat meg a szolgáltatás vagy csak 2024. 03.01. után tervezhető az első időpont stb.), amelyet a Települések a Szolgáltatási adatlapon láthatnak. Amennyiben az időzítéshez instrukciót kíván megadni, akkor azt a terkult@nmi.hu e-mail címre küldheti meg.

    A TÉRKULT felületen lehetősége van megadni a tervezett szolgáltatás alkalmának/alkalmainak időpontjavaslatait. Több alkalomból álló Szolgáltatás esetén a Település – lehetőleg – adja meg minden alkalomnak a dátumjavaslatát, de ezeket később is pótolhatja.

    Minden alkalomra 3-3 a Településnek megfelelő időpontjavaslat adható meg. Az időzítés során nem csak dátumot, hanem kezdési időpontot is szükséges megadnia a Településnek.

    Az időzítés során a Településnek lehetősége van az időponthoz kapcsolódó Megjegyzés rovatba kiegészítő információkat írni (pl. A Diótörő című darabot kérnénk lehetőség szerint VAGY ezen a napon települési rendezvényünk van, ehhez szeretnénk kapcsolni a Szolgáltatást). A Szolgáltatás időpontjaink kijelölésében figyelembe kell venni a szolgáltatási adatlap Megjegyzés rovatában olvasható, időzítéssel kapcsolatos instrukciókat (pl. hétvége, legkésőbbi kezdési időpont stb.).

    A Település számára megfelelő dátumjavaslatok továbbításra kerülnek a Szolgáltató felé.

    A Szolgáltató ellenőrzi a megadott időpontjavaslatokat. A Szolgáltató elutasíthatja vagy elfogadhatja a megadott időpontjavaslatok egyikét, amelyről a Település visszajelzést kap az Időzítés funkcióban. Elutasított időpont esetében indokolást is ad a Szolgáltató, az időpont egyeztetés újraindul.

    Ha a szolgáltatás több alkalomból áll, és a Település nem adott meg minden dátumot, a későbbiekben még pótolhatja azt a Település.

    Figyelem: az időzítésének időben meg kell történnie mind a két fél részéről, mert az adott napra, vagy azt megelőző napra nem tud a Település időzíteni dátumot, csak másnaptól kezdődő bármely napra. (Pl. október 10-én belép a Település a felületre, akkor október 11-ei dátum a legkorábbi, amit rögzíteni tud.)

    A Szolágáltató a saját online felületén látja a beérkezett időpontjavaslatokat, aki elfogadhatja vagy elutasíthatja a szolgáltatás tervezett időpontját vagy időpontjait.


    Szolgáltatói visszajelzés az időzítés tervezésére

    Amikor egy Település időpontjavaslatot adott meg, a Szolgáltató e-mailben értesítést kap, és a TÉRKULT felületen megjelenik a listában a feladat: MEGVALÓSULÁSI IDŐPONTOK ELLENŐRZÉSE SZÜKSÉGES!


    A MEGVALÓSULÁSI IDŐPONTOK ELLENŐRZÉSE SZÜKSÉGES gombra kattintva a Szolgáltató dönteni tud arról, hogy számára a Település által rögzített időpont/időpontok közül melyik a megfelelő:

    - kiválasztja az egyik időpontot és a Megjegyzés rovatba írhat kiegészítő információt (Pl. A Diótörőt nem tudjuk biztosítani, helyette a Grincs darabja érkezik.)

    VAGY

    - a Szolgáltató nem megfelelőség esetében elutasíthatja a település által megadott időpontokat, ha egyik sem megfelelő és Elutasítás indoka rovatba beírhat instrukciót a település számára a további időpontkijelölésekhez (Pl. ilyet: Csak hétfőtől csütörtökig tudunk szolgáltatást vállalni.).


    A Szolgáltató elfogadja vagy elutasítja az időpontjavaslatot az opciók előtt található jelölőpontba kattintva, majd az ELBÍRÁLÁS MENTÉSE gombra kattintva.

    A Település látja a Szolgáltató visszajelzéseit a TÉRKULT felületen és e-mail üzente is kap az időzítés elfogadása/elutasítása esetében. A Település ez alapján tud új időpontot/időpontokat kijelölni, ha szükséges és a folyamat kezdődik az elejéről.


    A fenti példában a Szolgáltató elfogadta az 1. alkalom időpontját (2024.01.17. 15.00), de a 2. alkalom időpontját elutasította és kéri a dátum újbóli rögzítését az instrukcióknak megfelelően (2024.02.07. 15.00).

    Amennyiben nem történt meg minden szolgáltatási alkalom rögzítése, akkor a Települési kapcsolattartónak a későbbiekben még lehetősége van rá.

    2. Szolgáltató időzít

    A Szolgáltatónak van lehetősége az igényelt szolgáltatás időzítésére, azaz a tervezett megvalósítási dátum / dátumok rögzítésére.


    A TÉRKULT felületen lehetősége van megadni a tervezett szolgáltatás alkalmának/alkalmainak időpontjavaslatait, az "Időpontjavaslat szükséges" gombra kattintva. Több alkalomból álló Szolgáltatás esetén a Szolgáltató – lehetőleg – adja meg minden alkalomnak a dátumjavaslatát, de ezeket később is pótolhatja.

    Minden alkalomra 3-3 a Szolgáltatónak megfelelő időpontjavaslat adható meg. Az időzítés során nem csak dátumot, hanem kezdési időpontot is szükséges megadnia a Szolgáltatónak. Az időzítés során a Szolgáltatónak lehetősége van az időponthoz kapcsolódó Megjegyzés rovatba kiegészítő információkat írni.



    A "Javaslatok rögzítése" gombra kattintva a Szolgáltató számára megfelelő dátumjavaslatok továbbításra kerülnek a Település felé.

    A Település ellenőrzi a megadott időpontjavaslatokat. A Település elutasíthatja vagy elfogadhatja a megadott időpontjavaslatok egyikét, amelyről a Szolgáltató visszajelzést kap az Időzítés funkcióban. Elutasított időpont esetében indokolást is ad a Település.

    Ha a szolgáltatás több alkalomból áll, és a Szolgáltató nem adott meg minden dátumot, a későbbiekben még pótolhatja azt a Szolgáltató.

    Figyelem: az időzítésének időben meg kell történnie mind a két fél részéről, mert az adott napra, vagy azt megelőző napra nem tud a Szolgáltató időzíteni dátumot, csak másnaptól kezdődő bármely napra. (Pl. október 10-én belép a Szolgáltató a felületre, akkor október 11-ei dátum a legkorábbi, amit rögzíteni tud.)

    A Település a saját online felületén látja a beérkezett időpontjavaslatokat, aki elfogadhatja vagy elutasíthatja a szolgáltatás tervezett időpontját vagy időpontjait.

    Települési visszajelzés az időzítés tervezésére

    Amikor egy Szolgáltató időpontjavaslatot adott meg, a Település e-mailben értesítést kap, és a TÉRKULT felületen megjelenik a listában a feladat: SZOLGÁLTATÓI IDŐPONTJAVASLAT ÉRKEZETT! E


    A "Tovább" gombra kattintva a Település dönteni tud arról, hogy számára a Szolgáltató által rögzített időpont/időpontok közül melyik a megfelelő, lehetőségek:

    - kiválasztja az egyik időpontot és a Megjegyzés rovatba írhat kiegészítő információt

    VAGY

    - a Település nem megfelelőség esetében elutasíthatja a Szolgáltató által megadott időpontokat, ha egyik sem megfelelő és Elutasítás indoka rovatba beírhat instrukciót a Szolgáltató számára a további időpontkijelölésekhez.

    A Település elfogadja vagy elutasítja az időpontjavaslatot az opciók előtt található jelölőpontba kattintva, majd az ELBÍRÁLÁS MENTÉSE gombra kattintva.


    A Szolgáltató látja a Település visszajelzéseit a TÉRKULT felületen és e-mail üzente is kap az időzítés elfogadása/elutasítása esetében. A Szolgáltató ez alapján tud új időpontot/időpontokat kijelölni, ha szükséges és a folyamat kezdődik az elejéről.


    A fenti példában a Település elfogadta az 1. alkalom időpontját (2024.04.22. 17.00). Amennyiben nem történt meg minden szolgáltatási alkalom rögzítése, akkor a Szolgáltatói kapcsolattartónak a későbbiekben még lehetősége van rá.


    Teljesítés igazolása

    A Település a szolgáltatás megvalósítását követően a TÉRKULT felületen teljesítési igazolást tölt fel. A teljesítési igazolás során a megvalósult esemény kapcsán egy kérdőívet tölt ki a Település. A kérdőívben visszajelzést ad a megalósítás részleteiről (pl. résztvevők létszáma, az esemény helyszíne, időpontja, a megvalósítás szöveges és numerikus értékelése stb.), valamint a Település fotókat tölt fel a megvalósítás igazolására.

    A teljesítés igazolását a Szolgáltató is olvashatja a TÉRKULT felületen. A feladatlistában a TELJESÍTÉSI IGAZOLÁS ELLENŐRZÉSE státusz jelenik meg a Település neve mellett. Rákattintva a település nevére olvasható a Település által feltöltött teljesítés igazoló kérdőív és fotók.

    A teljesítési igazolás ellenőrzése és szükség esetében a hiánypótlásra küldése a Nemzeti Művelődési Intézet térségi munkatársainak és a vármegyei igazgatóknak a feladata.